Melden of bespreken?
Wij proberen zo goed mogelijk aan jouw wensen en verwachtingen te voldoen. Ben je toch ontevreden? Bespreek dit dan eerst met de betrokken behandelaar en/of regiebehandelaar. Vaak leidt een gesprek tot een oplossing. Kan de behandelaar en/of regiebehandelaar je onvrede niet wegnemen? Dan kun je op deze pagina een klacht indienen om je klacht via een onafhankelijke klachtenfunctionaris te laten behandelen
Wat doen we met jouw klacht?
Stap 1
Maximaal 5 werkdagen na het versturen van je klacht ontvang je van onze klachtenfunctionaris per mail bericht met een overzicht van jouw klacht en het verzoek voor het inplannen van een bespreekmoment
Stap 2
In het bespreekmoment neemt de klachtenfunctionaris de klacht met je door en worden er oplossingen op papier gezet en doorgevoerd. Een overzicht hiervan wordt per mail naar je toe verstuurd
Stap 3
Indien wenselijk wordt er een tweede bespreekmoment geplant samen met de klachtenfunctionaris en de betrokkenen. De klacht wordt besproken en oplossingen worden op papier gezet en doorgevoerd
Stap 4
Indien de bespreekmomenten niet tot een bevredigende oplossing leidt is er de mogelijkheid om je klacht door de Geschillencommissie Zorg. Mentaalvrij is bij deze geschillencommissie aangesloten